Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2013-2014: Oι μεγάλοι νικητές και τα highlights της απονομής! (φωτό)
Σε μια άκρως θεατροφιλική τελετή απονεμήθηκαν την Τρίτη 11/11 στο Μέγαρο Μουσικής τα βραβεία των αναγνωστών του «α» στους καλύτερους της περασμένης σεζόν.
Σε μια άκρως θεατροφιλική τελετή απονεμήθηκαν την Τρίτη 11/11 στο Μέγαρο Μουσικής τα βραβεία των αναγνωστών του «α» στους καλύτερους της περασμένης σεζόν. Σύμφωνα με το athinorama, αυτά ήταν τα ξεχωριστά στιγμιότυπα από μια βραδιά που είχε συγκίνηση, αναμνήσεις και πολύ γέλιο!
Η υφυπουργός Πολιτισμού Άντζελα Γκερέκου απονέμει, υπό το βλέμμα του παρουσιαστή Κρατερού Κατσούλη, το 1ο βραβείο καλύτερης παράστασης στην Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου της πρώην ΕΛΘΕΑ («Κουρδιστό πορτοκάλι»), το 2ο στον θεατρικό επιχειρηματία Κάρολο Παυλάκη («Πουπουλένιος») και το 3ο στον καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Σωτήρη Χατζάκη («Δεκαήμερο»)
Δημοπρασία αντικειμένων από παραστάσεις τα έσοδα από την οποία «καταχράστηκε» γνωστός παρουσιαστής, προσευχές για δίαιτα, βουκολικές θεατρικές «μπηχτές», ο Κώστας Βουτσάς που ξανακάθισε στο θρανίο μετά το «Νόμο 4000» αυτήν τη φορά με δασκάλα τη Μαρία Κωνσταντάκη, αλλά και πολλή συγκίνηση, αναμνήσεις από τους νικητές και «κερκίδες» από συντελεστές παραστάσεων που ζητωκραύγαζαν κάθε φορά που βραβευόταν η δουλειά τους… Απ’ όλα είχε η 16η τελετή απονομής των Θεατρικών Βραβείων Κοινού του «α» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 11/11 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με τη χορηγία της Mercedes-Benz Ελλάς που είχε παρκάρει μία λευκή GLA στο φουαγιέ και του Premium Scotch Whisky Label 5, του δεύτερου ταχύτερα αναπτυσσόμενου ποτού στον κόσμο. Όπως κάθε χρονιά, τα 25 αγαλματίδια απονεμήθηκαν κατά τη διάρκεια ενός ξεκαρδιστικού μίνι θεατρικού (σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα και κείμενα του διευθυντή σύνταξης του «α» Θύμιου Νικολόπουλου ), με το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» σε σκηνοθεσία Κακλέα να ανοίγει και να κλείνει τον κύκλο της απονομής αποσπώντας το 3ο βραβείο φωτισμού και το 1ο καλύτερης παράστασης και συγκεντρώνοντας συνολικά τέσσερα βραβεία.
Οι καλύτερες γυναίκες ηθοποιοί της χρονιάς: από αριστερά, η Άννα Μάσχα (3ο βραβείο, «Τίρζα»), η Κάτια Δανδουλάκη (2ο βραβείο, «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε») και η Τίνα Παππά η οποία παρέλαβε το 1ο βραβείο για την ερμηνεία της αδερφής της Ιωάννας Παππά («Αλεπούδες»)· μαζί τους οι παρουσιαστές Μαρία Κωνσταντάκη και Κώστας Βουτσάς
Σ’ ένα σκηνικό με αντικείμενα από παραστάσεις της περσινής σεζόν (από έναν τσιμεντόλιθο της «Ελένης» του Καραντζά μέχρι μισό κοτόπουλο από το «Περιμένοντας τον Γκοντό»! ) που δημοπράτησε ο κεντρικός παρουσιαστής της βραδιάς Χρήστος Φερεντίνος, για να το σκάσει με τα έσοδα στη… Βραζιλία, εμφανίστηκαν: ο Άγγελος Παπαδημητρίου (μας έδειξε πώς να κάνουμε προσευχές για να αρχίσουμε δίαιτα ), ο τζογαδόρος Κώστας Αποστολάκης που ισχυριζόταν ότι έχει το σύστημα για να προβλέψει τους νικητές, ο τσολιάς Πέτρος Λαγούτης που έκανε ένα διάλειμμα από τις πρόβες στα υπόγεια του Μεγάρου («20.000 λεύγες κάτω από τη Βασιλίσσης Σοφίας»! ), η «δασκάλα» Μαρία Κωνσταντάκη κι ο «μαθητής» της Κώστας Βουτσάς, και ο Κρατερός Κατσούλης που προσφέρθηκε «ταπεινά» να αντικαταστήσει κάποιον από τους υποψήφιους για το βραβείο ανδρικού αν αποσυρόταν – μας έκαναν όλοι να γελάσουμε πολύ και να θυμηθούμε μέσα από τα σκετς τους τα highlights της περασμένης θεατρικής σεζόν. Στις ευχαριστίες των βραβευμένων το όνομα της Αρχοντούλας Παπαπαναγιώτου, «ψυχή» της πρώην ΕΛΘΕΑ (οι παραστάσεις της εταιρείας παραγωγής Ελληνική Θεαμάτων συγκέντρωσαν 14 βραβεία ) ακούστηκε τόσες φορές ώστε η ίδια, όταν ανέβηκε για να παραλάβει το 1ο βραβείο καλύτερης παράστασης («Το κουρδιστό πορτοκάλι» ), δεν μπορούσε να κρύψει τη συγκίνησή της, ενώ ο Νίκος Καραθάνος με το 2ο βραβείο σκηνοθεσίας για το «Δεκαήμερο» του Εθνικού στο χέρι είπε χαριτολογώντας ότι εκείνος… δεν θα ευχαριστήσει την Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου.
Ο Γιάννης Καλλίγερος της Mercedes Benz Ελλάς, χορηγού της τελετής απονομής, απονέμει τα βραβεία καλύτερου αντρικού ρόλου στους Άρη Σερβετάλη (1ο βραβείο, «Κουρδιστό πορτοκάλι») και Βασίλη Χαραλαμπόπουλο (2ο βραβείο, «Σιρανό ντε Μπερζεράκ»), ενώ ο ηθοποιός Γιάννης Λεάκος παραλαμβάνει το 3ο βραβείο για τον Δημήτρη Λάλο («Αλεπούδες»)
Χειροκροτήσαμε επίσης: τον Σωτήρη Χατζάκη όταν επεσήμανε στον Καραθάνο ότι τα σκηνικά και τα κοστούμια του «Δεκαημέρου» έχουν φυλαχθεί και ότι η παράσταση πρέπει να επαναληφθεί, τον Άρη Σερβετάλη (1ο βραβείο αντρικού ρόλου ) και τον Γιάννη Κακλέα (1ο βραβείο σκηνοθεσίας ) όταν θυμήθηκαν τον «Τεχνοχώρο» στην Πατησίων με αφορμή το «Κουρδιστό πορτοκάλι», την υφυπουργό πολιτισμού Άντζελα Γκερέκου η οποία χωρίς να πολιτικολογήσει εξέφρασε τη χαρά της που βρίσκεται ανάμεσα σε πρώην συναδέλφους και την πρόθεση να κάνει έστω και το ελάχιστο για τον θεατρικό χώρο. Το πιο ζεστό χειροκρότημα της βραδιάς ακούστηκε μετά από παρότρυνση της Άννυς Ηλιοπούλου: η εκδότρια του «α» μίλησε για τον καταλυτικό ρόλο που έχει παίξει ο θεσμός των Θεατρικών Βραβείων Κοινού στην πρωτοφανή άνθηση του ελληνικού θεάτρου, και ζήτησε από τους καλλιτέχνες να χειροκροτήσουν το καλύτερο θεατρικό κοινό της πόλης, δηλαδή τους αναγνώστες του «α», οι οποίοι παρακολουθούν ο καθένας 30, 50, 80, ακόμη και πάνω από 100 παραστάσεις τη σεζόν και τις αξιολογούν ψηφίζοντας.
Ο Δώρης Τσολακίδης της Β.Σ. Καρούλιας, υποστηρικτή της τελετής απονομής μαζί με τον παρουσιαστή της βραδιάς Άγγελο Παπαδημητρίου, απονέμουν τα βραβεία μουσικής σύνθεσης: το 1ο στην Ευανθία Ρεμπούτσικα («Σιρανό ντε Μπερζεράκ»), το 2ο στον Κωστή Μαραβέγια («Ο φιλάργυρος») και το 3ο στον Άγγελο Τριανταφύλλου («Δεκαήμερο»)
Μετά το τέλος της απονομής, απολαμβάνοντας Label 5 και ρίχνοντας ματιές στην αστραφτερή GLA, διαπιστώσαμε για μία ακόμη φορά πόσο κομψή είναι η Κάτια Δανδουλάκη (παραλαμβάνοντας το 2ο βραβείο γυναικείου ρόλου είπε ότι είναι συγκινητικό μετά από τόσα χρόνια στο επάγγελμα να αισθάνεσαι ότι «υπάρχεις», αναγνωρίζεσαι και είσαι δημιουργικός ), συγχαρήκαμε την Ιωάννα Παππά (1ο βραβείο γυναικείου ρόλου ) που κατέφτασε καθυστερημένα (καθώς και τη μαμά της που επέμενε να φορέσει η κόρη το παλτό της στη βεράντα ), και συνομιλήσαμε σε πηγαδάκια με τους προσκεκλημένους της βραδιάς, ανάμεσα στους οποίους ήταν: οι βουλευτές Μίμης Ανδρουλάκης και Πέτρος Τατσόπουλος, η Αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού Εύη Αποστολάκη, ο Πέτρος Μάρκαρης, ο Βασίλης Βασιλικός, ο Γιάννης Καλλίγερος της Mercedes Benz Ελλάς, ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος, ο Μίμης Πλέσσας, ο Μάνος Βακούσης, ο Γιάννης Βόγλης, η Λόλα Νταϊφά, ο διευθυντής προγράμματος της ΝΕΡΙΤ Δημήτρης Σοφιανόπουλος, ο θεατρικός επιχειρηματίας Κάρολος Παυλάκης, ο Σταμάτης Φασουλής, ο Αλέξης Σταμάτης, ο Θανάσης Νιάρχος, ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, ο Γιώργος Λυκιαρδόπουλος, ο Δημήτρης Πιατάς, ο Δημήτρης Κολιοδήμος και ο Ζήνος Παναγιωτίδης από το χώρο του σινεμά, ο Μάριος Ποντίκας, ο Δημήτρης Τσίτουρας, ο Άκης Σακελλαρίου, ο Τάκης Γιώργας από το «Badminton» και το «Half Note», ο Δώρης Τσολακίδης, η Ράνια Οικονομίδου, η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και πολλοί άλλοι.
Ποιοι ήταν οι μεγάλοι νικητές
Γεύση «Κουρδιστού πορτοκαλιού» είχαν τα φετινά 16α Θεατρικά Βραβεία Κοινού, τα οποία απονεμήθηκαν την Τρίτη 11/11 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τους θεατρόφιλους αναγνώστες του «αθηνοράματος» στις παραστάσεις που ξεχώρισαν τη σεζόν 2013-14. Ακολουθούν οι έντεκα παραστάσεις που διακρίθηκαν και οι καλλιτέχνες που έλαβαν τα συνολικά 25 βραβεία της Θεατρομανίας, ενώ θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ με τα πιο χαρακτηριστικά ενσταντανέ της βραδιάς, χορηγός της οποίας ήταν και φέτος η Mercedes-Benz με το GLA και υποστηρικτής το Premium Scotch Whisky Label 5.
Kουρδιστό πορτοκάλι
Σαν ένα «ζωντανό κόμικς», παιγμένο με όρους σωματικού θεάτρου και σκοτεινής μπουφονερί αντιμετώπισε ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» (1962 ) του Άντονι Μπέρτζες, αποσπώντας τα δύο σημαντικότερα φετινά βραβεία: το 1ο βραβείο καλύτερης παράστασης και το 1ο βραβείο σκηνοθεσίας. Διάσημο από την ομώνυμη και αξεπέραστη ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, το έργο αφορά τη σκοτεινή δράση μιας συμμορίας με αρχηγό τον παρανοϊκό Άλεξ. Ερμηνεύοντάς τον, ο Άρης Σερβετάλης κατάθεσε ένα τρικυμιώδες σόλο κινησιολογικής, σωματικής και φυσικής αντοχής και τιμήθηκε από τους αναγνώστες του «α» με το 1ο βραβείο αντρικού ρόλου. Η παράσταση έλαβε όμως και άλλη μία διάκριση: το 3ο βραβείο φωτισμού για την αξιέπαινη δουλειά του Χρήστου Τζιόγκα στο Θέατρο Αποθήκη.
Πουπουλένιος
«Θα ήθελα κάποτε να γράψω κάτι τόσο τρομακτικό όσο η “Κοκκινοσκουφίτσα”», είχε δηλώσει σε μία από τις πρώτες του συνεντεύξεις ο Μάρτιν ΜακΝτόνα. Φαίνεται πως γράφοντας τον –πολυβραβευμένο πλέον διεθνώς– «Πουπουλένιο» τα κατάφερε. Ψυχολογικό θρίλερ, σουρεαλιστική φάρσα ή σκοτεινή παραβολή για τη φύση της βίας, τη σαγήνη και τη ματαιότητα της τέχνης; Ο «Πουπουλένιος» (2ο βραβείο καλύτερης παράστασης ) είναι ένα σύνθετο και «ύπουλο» κείμενο ανατρεπτικών διαθέσεων. Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αποφάσισε να το συστήσει στο ευρύ κοινό σκηνοθετώντας μια παράσταση πρωταγωνιστών, στρωτή κι ευανάγνωστη, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία και φέτος επαναλαμβάνεται στο Θέατρο Αθηνών, με τον σκηνοθέτη να συμπρωταγωνιστεί με τους Νίκο Κουρή, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο και Γιώργο Πυρπασόπουλο.
Δεκαήμερο
Τέσσερα βραβεία απέσπασε αυτή η μαγική παράσταση-εγκώμιο στην αθωότητα, στο συναίσθημα και στον έρωτα. Το σουρεαλιστικό, τρυφερό αλλά και σκανδαλιστικό θέαμα-ακρόαμα που δημιούργησε και σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο ο Νίκος Καραθάνος, βασισμένος στις ιστορίες του Βοκάκιου από το «Δεκαήμερο» (3ο βραβείο καλύτερης παράστασης και 2ο βραβείο σκηνοθεσίας ), γοήτευσε κοινό και κριτικούς. Ένας εξαιρετικός θίασος αναπαράστησε, γύρω και πάνω σε ένα ξέστρωτο στρώμα και κάτω από τους υποβλητικούς φωτισμούς του Λευτέρη Παυλόπουλου (2ο βραβείο φωτισμού ), ιστορίες πιπεράτες και περιπαικτικές για την ηδονή, τον πόθο και τη σεξουαλικότητα. Ο Άγγελος Τριανταφύλλου κατάφερε στις πρωτότυπες μουσικές του συνθέσεις (3ο βραβείο ) να συνταιριάξει με τρόπο μοναδικό τη βιόλα ντα γκάμπα με το μπάσο και τα μεσαιωνικά μοτίβα με το μάμπο, τη ροκ και το γκόσπελ.
Μερικοί το προτιμούν καυτό
Το αμερικανικό μιούζικαλ που άφησε εποχή στην κινηματογραφική του μεταφορά απέκτησε, στην εγχώρια μεταφορά του στο Παλλάς, «ελληνική καρδιά». Και αυτό το οφείλει στον Σταμάτη Φασουλή (3ο βραβείο σκηνοθεσίας ). Διότι καθοδήγησε τους πρωταγωνιστές του (Θοδωρής Αθερίδης, Γιάννης Ζουγανέλης, Ζέτα Μακρυπούλια ) σε εκρηκτικές ερμηνείες που ακολουθούσαν τον κωμικό παλμό της παλιάς, καλής επιθεώρησης, αλλά ταυτόχρονα έστησε το «Μερικοί το προτιμούν καυτό» με όρους υπερθεάματος. Εφάμιλλα μιας παραγωγής του Μπρόντγουεϊ ήταν τα σκηνικά των Γιώργου Γαβαλά και Γιάννη Μουρίκη (2ο βραβείο σκηνογραφίας ), με τις σκηνές της αμαξοστοιχίας και του κότερου υπό το φως της πανσελήνου να μας μένουν αξέχαστες, και αριστοτεχνικά τα κοστούμια της Ντένης Βαχλιώτη (3ο βραβείο ενδυματολογίας ).
Σιρανό ντε Μπερζεράκ
Μια απείρως ρομαντική, έμμετρη κωμωδία του 1897, χωρίς χάπι εντ, έμελλε –στη σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα– να γίνει ένας σύγχρονος θεατρικός θρίαμβος και να αποσπάσει πέντε βραβεία. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος τιμήθηκε με το 2ο βραβείο αντρικού ρόλου για την καταιγιστική ερμηνεία του ως ιππότη/ποιητή με μεγάλη μύτη κι εξίσου μεγάλη καρδιά. Η Ευανθία Ρεμπούτσικα έλαβε το 1ο βραβείο μουσικής σύνθεσης. Λογικό: οι συγκινητικές και ταιριαστές με το πνεύμα της παράστασης μελωδίες της σε ακολουθούν ακόμη και μετά το τέλος της. Η Ελευθερία Ντεκώ απέσπασε κι εκείνη το 1ο βραβείο φωτισμού για την υποβλητική ατμόσφαιρα που δημιούργησε παίζοντας διαρκώς με τις φωτοσκιάσεις. Η Εύα Νάθενα τιμήθηκε με το 2ο βραβείο ενδυματολογίας για τα εμπνευσμένα κοστούμια και ο Μανόλης Παντελιδάκης με το 3ο βραβείο σκηνογραφίας για τα μεγαλειώδη σκηνικά αρχιτεκτονήματά του. Η παράσταση παίχτηκε πέρυσι στο Παλλάς και συνεχίζεται φέτος στο Pantheon Theater.
Αλεπούδες
Δύο βραβεία ερμηνείας απέσπασαν οι «Αλεπούδες» της Ντον Κινγκ, αποδεικνύοντας κάτι που ξέραμε από παλιά: το Θέατρο επί Κολωνώ, με επικεφαλής τη σκηνοθέτιδα Ελένη Σκότη και τον αρχιτέκτονα και σκηνογράφο Γιώργο Χατζηνικολάου, είναι ένα φυτώριο σπουδαίων ηθοποιών. Συνδυάζοντας εγκεφαλικότητα κι αισθαντικότητα, η Ιωάννα Παππά (1o βραβείο γυναικείου ρόλου ) και ο Δημήτρης Λάλος (3o βραβείου αντρικού ρόλου ) ήταν ένα από τα ωραιότερα πρωταγωνιστικά ζευγάρια της προηγούμενης σεζόν. Όπως σημειώναμε και στην κριτική του «α»: «Κατάφεραν κάτι θαυμάσιο, να προσδώσουν γήινη υπόσταση και ταυτόχρονα μεταφυσική αύρα στους ρόλους τους».
Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε
Ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας διασκεύασαν και σκηνοθέτησαν το αστυνομικό θρίλερ του Ρομπέρ Τομά, που συνδυάζει τους φόνους με την ελαφρότητα του μπουλβάρ, μετατρέποντας τον πρώτο αντρικό ρόλο σε γυναικείο ώστε να παιχτεί από την Κάτια Δανδουλάκη. Ο νέος αυτός ρόλος, της φινετσάτης Παριζιάνας που οδηγείται σταδιακά σε απόγνωση από τα αινίγματα που εμφανίζονται μπροστά της, ταιριάζει απόλυτα στη γνωστή πρωταγωνίστρια, η οποία ερμήνευσε με απαράμιλλη κομψότητα αυτήν τη γυναίκα-μυστήριο (2ο βραβείο γυναικείου ρόλου ). Η παράσταση συνεχίζεται και φέτος στο Θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη».
Τίρζα
Η Άννα Μάσχα (3ο βραβείο γυναικείου ρόλου ) ήταν πέρυσι υπέροχη στο πλευρό του Στέλιου Μάινα, ως η σεξουαλικά ακόρεστη σύζυγος στο παράδοξο έργο «Τίρζα» του Άρνον Γκρούνμπεργκ που σκηνοθέτησε ο Κώστας Φιλίππογλου στο Θέατρο Ιλίσια. Όπως γράφαμε και στην κριτική μας στο «α»: «Η Μάσχα, σαρωτική ως απομεινάρι των χίπικων ’60s και αιώνια έφηβη –“μια σκύλα σε οίστρο” κατά τον σύζυγό της– επικύρωσε με τη μοντέρνα ερμηνεία της την ικανότητά της να μπαίνει στο πετσί των ρόλων».
Εγώ, η ΓωγώΕλένη Γκασούκα
Επιζώντας από ένα αυτοκινητικό δυστύχημα, η Γωγώ μονολογεί μέσα από τα παλιοσίδερα, ως άλλη μπεκετική Γουίνι, πιο κωμική και σύγχρονη, για τις ευτυχισμένες και τις δυστυχισμένες ημέρες της ζωής της. Γι’ αυτόν τον απολαυστικό μονόλογο, που ερμήνευσε πέρυσι η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στο Θέατρο Αθηνών, η Ελένη Γκασούκα, η οποία τον έγραψε και τον σκηνοθέτησε, έλαβε το βραβείο συγγραφής νεοελληνικού έργου.
Ψυλλοί στ’ αυτιά
Μάστορας της ανέμελης ψυχαγωγίας, ο Ζορζ Φεϊντό άφησε ως παρακαταθήκη περίπου 40 ηθογραφικές φάρσες. Καθεμία κι ένα piece bien faite, μια καλογραμμένη και καλοκουρδισμένη «μηχανή γέλιου». Ο Γιάννης Κακλέας, ανεβάζοντας πέρυσι στο Θέατρο Αλίκη τους «Ψύλλους στ’ αυτιά» (1907 ), εμπιστεύτηκε το ταλέντο του Μανόλη Παντελιδάκη κι εκείνος έκανε το θαύμα του. «έχτισε» ένα μικρό Παρίσι επί σκηνής (1ο βραβείο σκηνογραφίας ), με την Ντένη Βαχλιώτη (1ο βραβείο ενδυματολογίας ) να υπογράφει τα αριστουργηματικά κοστούμια της μπελ επόκ.
Ο φιλάργυρος
«Η περιουσία, της ζωής η πεμπτουσία, μια σοβαρή αιτία για να ζεις!»: ο Γιάννης Μπέζος ως τσιγκούνης Αραγκόν τραγουδούσε παθιασμένα τις μπαλάντες που συνέθεσε ο Κωστής Μαραβέγιας (2ο βραβείο μουσικής σύνθεσης ) για τον «Φιλάργυρο» του Μολιέρου που παίχτηκε πέρυσι στο Εθνικό. Ο μουσικός της νεότερης γενιάς ήταν σαν να δημιούργησε με τα τραγούδια και τις μουσικές του μια μικρή οπερέτα, άψογα συνταιριασμένη με τη σκηνοθεσία, απηχώντας στους στίχους του το πνεύμα, το ήθος και τη θυμόσοφη διαύγεια του Μολιέρου.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr