Η Ivana Chubbuck η δασκάλα των αστέρων του Hollywood μιλάει στο Eirini the Blog

IVANA CHUBBUCKΣτην Αθήνα για ενα και μοναδικό masterclass σε Έλληνες ηθοποιούς, έρχεται η Ivanna Chubbuck την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου , στο Ίδρυμα Κακογιάννη. Η δασκάλα της υποκριτικής τέχνης των Μπράντ Πιτ, Εύα Μέντες, Χάλι Μπέρι, Σαρλίζ Θερόν μιλάει στο Eirini the Blog και στους Greecelovers. 

 

Η Ivanna Chubbuck διευθύνει το ομώνυμο actors studio στο Los Angeles και έχει διδάξει την υποκριτικη τέχνη σε δεκάδες ηθοποιούς του Hollywood, μεταξυ αυτών τον Μπραντ Πιτ, τη Χάλλυ Μπέρρυ, την Εύα Μέντες, την Μεγκ Ραιαν, τον Τζιμ Κάρευ, κ.α.

Αυτή την εποχή μαθητεύει πλάι της ο Έλληνας ηθοποιός Χρήστος Βασιλόπουλος για τον οποίο εκφράζεται με πολύ κολακευτικά λόγια. Η Ivanna Chubbuck ερχεται στην Αθήνα για πρώτη φορά και θα δώσει μαθήματα στο Ιδρυμα Κακογιάννη σε Έλληνες ηθοποιούς.

Το βιβλίο της "η δύναμη του ηθοποιού" ήταν για πολλούς μήνες best seller στο Los Angeles.


Πόσο δύσκολο και συνάμα πόσο ενδιαφέρον είναι να δουλεύετε με αστέρες όπως η Μπέρι, η Χάντσον, η Θερόν, η Μέντεζ, κ.α.; Αν θέλετε, δώστε μας μερικά παραδείγματα ή ανέκδοτα στοιχεία.

Οι περισσότεροι ηθοποιοί που γνωρίζετε σήμερα ως αστέρες ήταν άφραγκοι ηθοποιοί που πεινούσαν όταν τους γνώρισα.Και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν σπουδάσει μόνο μαζί μου. Είναι πάντα πολύ ικανοποιητικό να βλέπεις κάποιον που μετά βίας μπορούσε να έχει μια στέγη πάνω από το κεφάλι του και να ζει με ελάχιστα να γίνεται ένας διεθνής αστέρας χάρις τη σκληρή δουλειά του και χρησιμοποιώντας την τεχνική μου.

   

Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τον Μπραντ Πιτ, εργαζόταν σε 3 δουλειές για να υποστηρίξει τα μαθήματα υποκριτικής και τα ιδιαίτερα μαζί μου. Οι δουλειές του συμπεριελάμβαναν το να πηγαίνει διάφορες "συνοδούς" στα "ραντεβού" τους και να ντύνεται με στολή κοτόπουλου μπροστά από ένα φαστφουντάδικο για να προσελκύσει πελάτες.Δούλευε πολύ σκληρά και ερχόταν σε μένα να δουλέψει ακόμα και πάνω στις οντισιόν για διαφημίσεις.Εγώ του είπα να κρατήσει τα λεφτά του για τις καλές οντισιόν, καθώς δεν χρειαζόταν να ξοδέψει τα λίγα χρήματά του στις οντισιόν των διαφημιστικών.Αυτό είναι απλώς ένα μικρό δείγμα του πόσο επίμονος και αφοσιωμένος ήταν ο Μπραντ στο να γίνει ένας μεγάλος ηθοποιός.



Η Εύα Μέντες ήρθε στα μαθήματα λίγο μετά τα 20 της (δουλεύω μαζί της παραπάνω από 14 χρόνια).Όταν ήρθε σε εμένα πίστευε ότι η ηθοποιία αφορούσε απλά την ανάκληση συναισθημάτων.Ωστόσο, για να γίνεις καλός ηθοποιός θα πρέπει να συμμετάσχει όλο το σώμα.Έκανε το ντεμπούτο της όταν έκανε μια σκηνή από το TheSevenYearItch, όπου την βοήθησα να προσθέσει το σώμα και τη σεξουαλικότητά της στην τέχνη της.Αυτοί που πιστεύουν ότι είναι σέξι από τη φύση της, δεν γνωρίζουν ότι μέρος της διδακτικής της υποκριτικής περιλαμβάνει τα συναισθήματα, τη νοημοσύνη, το θράσος, και ναι, τη σεξουαλικότητα του ατόμου.Η σεξουαλικότητα είναι ένα σημαντικό μέρος της αρχέγονης φύσης του ανθρώπινου είδους.Και είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της τέχνης της υποκριτικής.



Μέρος του να είσαι ένας εξαιρετικός ηθοποιός, είναι να πραγματοποιείς ριψοκίνδυνες, εκτός των ορίων σου, επιλογές κατά τη διάρκεια της ανάλυσης των σεναρίων.Τα παραπάνω πραγματικά χαρακτήριζαν τις επιλογές της Σαρλίζ Θερόν όταν δούλευε πάνω στις διάφορες σκηνές.Για παράδειγμα, δεν ανησυχούσε ιδιαίτερα για τις επιλογές των κουστουμιών της, ακόμα και όταν επρόκειτο να είναι αποκαλυπτικά όταν έπαιζε μια στριπτιζέζ στη σκηνή του "The Boom Boom Room". Ή το κουράγιο που πάντα επιδείκνυε όταν απεκάλυπτε μέσα από τη δουλειά της τους πιο βαθιούς φόβους και τα ψυχολογικά της.Χρειάζεται κουράγιο για να είναι κάποιος καταπληκτικός.Και αυτή το έχει σε απεριόριστες ποσότητες.Δεν εκπλήσσομαι ότι κέρδισε το Όσκαρ για την ερμηνεία της μιας όχι και τόσο ελκυστικής σειριακής δολοφόνου.



Ποια είναι η τεχνική Ivana Chubbuck με λίγες λέξεις;

Οι περισσότερες υποκριτικές τεχνικές απλά περιλαμβάνουν την ανάκληση επώδυνων σκέψεων και αναμνήσεων και την επεξεργασία τους μέσω αυτό-λύπησης, ώστε να δημιουργηθεί μια αληθοφανής υποκριτική απόδοση.Η τεχνική μου το προωθεί αυτό στο επόμενο βήμα. Αντί για την αυτοκαταστροφή χρησιμοποιώντας συναισθηματικό πόνο, εγώ λέω: πάρτε τον πόνο / το δράμα / τα δράματα της ζωής σας και χρησιμοποιήστε τα ώστε να τροφοδοτήσετε και να γεμίσετε με συναισθήματα το ταξίδι σας για να τα ξεπεράσετε και να ΝΙΚΗΣΕΤΕ!

Με αυτό τον τρόπο, δημιουργούμε αντί να καταστρέφουμε.Το παραπάνω καθιστά τους ηθοποιούς, και εν συνεπεία την εμπειρία του κοινού, περισσότερο ευχάριστη και δημιουργεί αισιοδοξία. Ιδιαίτερα στον κόσμο που ζούμε σήμερα, που είναι γεμάτος από οικονομική αβεβαιότητα και πολιτικές συγκρούσεις - ένα κοινό που σίγουρα δεν επιθυμεί να δει περισσότερο πόνο.Θέλουμε να πάμε στο θέατρο, στον κινηματογράφο, ή απλά να δούμε μια τηλεοπτική εκπομπή που θα μας δώσει ελπίδα.Θέλετε το κοινό σας να πει: «αν αυτός ο χαρακτήρας μπορεί να αντέξει τον ίδιο πόνο που βιώνω και εγώ και να τον νικήσει, ίσως μπορέσω και εγώ». Η χρήση του πόνου και των άσχημων συναισθημάτων ως διεγερτικά για την επιτυχία είναι χαρακτηριστικά ενός δυναμικού και ζωηρού ανθρώπου.Αυτοί είναι οι άνθρωποι για τους οποίους θέλουμε να ξοδέψουμε τα πολύτιμα χρήματά μας ώστε να τους δούμε!

Θα μπορούσατε να αναφέρετε περισσότερα για τον έλληνα μαθητή σας, τον Χρήστο Βασιλόπουλο; Τι πιστεύετε για αυτόν ως ηθοποιό και ως άνθρωπο; Πόσο αισιόδοξη είστε για το μέλλον του στο δύσκολο περιβάλλον του Χόλυγουντ;

Ο Χρήστος είναι ένα άτομο και ένας ηθοποιός που χαρακτηρίζεται από συναισθήματα.Όχι μόνο είναι όμορφος, αλλά έχει και αυτή τη σέξι πλευρά που χρειάζεται κάποιος για να γίνει αστέρας.Δεν φοβάται να αγγίξει τη σκοτεινή του πλευρά και δεν διστάζει στις επιλογές του όταν αναλύει το σενάριο.Επίσης δουλεύει πολύ σκληρά, με μια φιλοσοφία εργασίας που εμπνέει τους γύρω του.Αυτές είναι οι ενδείξεις ενός αστέρα.Το επόμενο άρθρο σας θα είναι με εμένα να μιλώ για το πώς κέρδισε το Όσκαρ!



Έχουν αναγνωρίσει δημόσια οι μαθητές σας τη συνεισφορά σας όταν κέρδισαν το Όσκαρ;

Μερικές φορές το έκαναν, άλλες όχι. Η Χάλι Μπέρι το έκανε από το βάθρο των Όσκαρ, ενώ η Σαρλίζ Θερόν το έκανε όταν εμφανίστηκε στο “Actor'sStudio".Το εκτιμώ όταν το κάνουν, αλλά ικανοποιούμαι εξίσου και όταν βλέπω τα βραβεία να πηγαίνουν σε αυτούς, γνωρίζοντας ότι ήμουν ένα τόσο βασικό μέρος της επιτυχίας τους.

Πώς τους προετοιμάζετε ώστε να γίνουν περισσότερο δυνατοί και να ανταποκριθούν με τον σκληρό ανταγωνισμό στο Λος Άντζελες;

Όπως και σε κάθε επαγγελματικό χώρο που έχει αυξημένο ανταγωνισμό, θα πρέπει να μη φοβάσαι.Προωθώ το θάρρος στη δουλειά των ηθοποιών μου (όπως και στους σκηνοθέτες και στους συγγραφείς).Το καλλιεργώ, μέχρι να αποτελέσει ένα ασυνείδητο μέρος του χαρακτήρα τους.Με αυτό τον τρόπο, δημιουργώ ένα περιβάλλον για την επιτυχία – και στην προσωπική τους ζωή, αλλά και στη σταδιοδρομία τους. Ανυπομονείτε να έρθετε στην Ελλάδα, παρά την αρνητική δημοσιότητα που έχει λάβει λόγω της οικονομικής μας κατάστασης; Τί γνωρίζετε για τον Κακογιάννη; Ανυπομονώ να έρθω στην Ελλάδα, καθώς δεν έχω πάει ποτέ.Είπα πριν ότι επιμένω για τους μαθητές μου να είναι άφοβοι στη δουλειά και στη ζωή τους.Αυτό που διδάσκω, το εφαρμόζω επίσης.Δεν έχω αμφιβολία ότι θα απολαύσω τους ανθρώπους που θα γνωρίσω, αυτά που θα δω και την ελληνική κουλτούρα, χωρίς να επηρεαστώ καθόλου από την πολιτική ατμόσφαιρα.Άλλωστε, ήμουν στο Ισραήλ για ένα εργαστήριο, καθώς το βιβλίο μου μεταφράστηκε στα Εβραϊκά, και εκεί υπάρχει πάντα πολιτική ένταση!Πάντα ένιωθα ασφαλής, και θυμάμαι πολύ ευχάριστα τη διαμονή μου εκεί – όπως είμαι σίγουρη ότι θα γίνει όταν έρθω στην Ελλάδα. Αναφορικά με τον Κακογιάννη, ήταν ένα εξαιρετικό ταλέντο, και εύχομαι να ζούσε σήμερα ώστε να μπορέσω να τον γνωρίσω.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr