Ιάσων Τριανταφυλλίδης: ''Πέρασα νευρική ανορεξία λόγω της κατάθλιψης - Έφτασα στο όριο να πεθάνω - Διήρκεσε δυόμισι χρόνια - Είχα φτάσει 50 κιλά''!

Η βουλιμία και έπειτα η νευρική ανορεξία που βίωσε επί δυόμιση χρόνια εξαιτίας ψυχολογικών προβλημάτων που προκλήθηκαν από το θάνατο της γιαγιάς του, το έμφραγμα, η απόφαση του να ...ζήσει και αντιμετωπίσει ακόμη και τις δυσκολότερες καταστάσεις, οι δύο φορές που ερωτεύθηκε, οι φίλοι, οι εχθροί του αλλά και η κριτική του πρόσωπα της σόουμπιζ. Ο Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης είναι χειμαρρώδης και αληθινός.

Η βουλιμία και έπειτα η νευρική ανορεξία που βίωσε επί δυόμιση χρόνια εξαιτίας ψυχολογικών προβλημάτων που προκλήθηκαν από το θάνατο της γιαγιάς του, το έμφραγμα, η απόφαση του να ...ζήσει και αντιμετωπίσει ακόμη και τις δυσκολότερες καταστάσεις, οι δύο φορές που ερωτεύθηκε, οι φίλοι, οι εχθροί του αλλά και η κριτική του πρόσωπα της σόουμπιζ. Ο Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης είναι χειμαρρώδης και αληθινός.



ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΒΙΤΣΑ


Είκοσι εννέα χρόνια στη δημοσιογραφία. Κρατάς περισσότερα αρνητικά ή θετικά;

Μόνο τα θετικά κρατώ στη ζωή μου. Στην ερώτηση αν θα ξανάρχιζα από την αρχή τι δεν θα έκανα, θα απαντούσα πως τα λάθη μου θα τα επαναλάμβανα, έστω και αν κινούμουν σε πιο χαμηλούς τόνους, γιατί αυτά διαμόρφωσαν το χαρακτήρα μου, τον τρόπο σκέψης και δράσης μου. Θα μπορούσα ενδεχομένως να κάνω κάποια πράγματα διαφορετικά. Θα έπρεπε να είμαι περισσότερο τολμηρός κάποιες φορές ή λιγότερο μαζεμένος σε άλλες. Όλα όμως οδηγούν κάπου. Ξεκίνησα δημοσιογραφία στην ανατολή μιας καινούργιας εποχής. Πρόλαβα όμως και τους κλασικούς εκδότες. Τότε, για να γίνει δημοσιογράφος κανείς, απαιτούσε συγκεκριμένο τρόπο. Λίγο μετά άρχισαν να αλλάζουν τα πράγματα Ξεκίνησαν η ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση και το σκηνικό άλλαξε εντελώς.

Η ιδιωτική τηλεόραση περνά τη μεγαλύτερη κρίση της στην τελευταία εικοσιπενταετία. Πώς σου φαίνονται τα προγράμματά της;

Χάλια. Τα πράγματα, για να μείνουν ίδια, πρέπει να αλλάζουν συνεχώς. Αυτό δεν το έχουν σκεφτεί καν στην ιδιωτική τηλεόραση. Επαναλαμβάνουν τα ίδια προγράμματα, με τους ίδιους ανθρώπους, τις ίδιες παραγωγές και το κοινό σιγά σιγά απομακρύνεται χωρίς να πηγαίνει και κάπου αλλού. Τώρα, αν κάποιοι θεωρούν ότι το να έρχεσαι πρώτος με 60% τηλεθέαση είναι το ίδιο πράγμα με το να έχεις μεν την πρωτιά αλλά με 18% τηλεθέαση είναι μια άλλη ιστορία.

Ελένη Μενεγάκη... Πώς σου φαίνεται;

Δεν ξέρω αν θα είμαι δίκαιος, επειδή εγώ έβγαλα στην τηλεόραση την Ελένη Μενεγάκη πριν από είκοσι τέσσερα χρόνια και έτρεφα πολύ τρυφερά συναισθήματα απέναντί της. Την θεωρώ τον πιο έξυπνο, υπεύθυνο και δυναμικό άνθρωπο που υπάρχει στο χώρο, ασχέτως του τι δείχνει. Επειδή συνέβη κάτι ανάμεσά μας τα τελευταία τρία χρόνια, η κρίση μου έχει επηρεαστεί. Παρ’ όλα αυτά, οφείλω να είμαι αντικειμενικός. Η Ελένη έχει αρχίσει πια να επαναλαμβάνει τα τρικ της. Βέβαια, λειτουργεί υπέρ της το γεγονός πως οι υπόλοιποι αντί να της «απαντήσουν», την αντιγράφουν. Ένα επιτυχημένο πρότυπο όμως δεν το αντιγράφεις, αλλά του απαντάς. Αυτό είναι το πρόβλημα της ελληνικής τηλεόρασης.

Τι συνέβη μεταξύ σας;

Έκανε κάτι που με ενόχλησε και εκεί διέκοψα κάθε σχέση. Είχα καλές αναμνήσεις και συναισθήματα για την Ελένη, χωρίς όμως να έχουμε ούτως ή άλλως άλλα κοινά στοιχεία. Δεν μας συνδέει κάτι. Ούτε με τους ίδιους ανθρώπους συνδιαλεγόμαστε ούτε τον ίδιο τρόπο ζωής κάνουμε.

Μου έκανε εντύπωση που κάποια στιγμή είπες «Ο Μάρκος Σεφερλής είναι σταρ, όχι η Ελένη Μενεγάκη».

Είναι αλήθεια. Ποιος είναι σταρ; Η ελληνική τηλεόραση παράγει αναγνωρίσιμους ανθρώπους. Δεν μπορείς όμως να θεωρηθείς σταρ αν δεν βγει από το σπίτι του το κοινό για να έρθει να σε δει. Ο Μάρκος Σεφερλής, ανεξάρτητα αν σου αρέσουν ή δεν σου αρέσουν αυτά που κάνει πάνω στη σκηνή, έχει ενέργεια, πάθος, τρέλα. Δεν είναι τυχαίο ότι συρρέει τόσος κόσμος στις παραστάσεις του. Ίσως αυτήν τη στιγμή να είναι ο μοναδικός σταρ στην Ελλάδα. Δεν ξέρω άλλον να γεμίζει το Δελφινάριο έξι ημέρες την εβδομάδα.

Η Ζέτα Μακρυπούλια;

Είναι μια πανέμορφη κοπέλα, πολύ ταλαντούχα και λαμπερή. Έχει το εξής προτέρημα. Πέρα από την ομορφιά της διαθέτει και κωμικό ταλέντο. Είναι στο σωστό δρόμο για να γίνει σούπερ σταρ. Οι ίδιες οι κινήσεις της το αποδεικνύουν. Ακολουθεί μια πορεία με συνέπεια, πολύ πιο σοβαρά από άλλους περισπούδαστους.

Η Μιμή Ντενίση επί πολλά χρόνια πυροβολείται με αρνητικές κριτικές. Πιστεύεις ότι έχει ταλέντο;

Η Μιμή Ντενίση έχει πάρα πολλά ταλέντα και είναι πρωταγωνίστρια. Γεμίζει τη σκηνή με το που βγαίνει. Από την άλλη, βέβαια, υπάρχουν ηθοποιοί που είναι «ογκώδεις». Στην «Γκόλφω», μια κατά τα άλλα μέτρια και άχρηστη παράσταση, πρωταγωνιστούσε μία τεραστίων διαστάσεων ηθοποιός, η Λυδία Φωτοπούλου. Σε οποιοδήποτε έργο και αν την έχω δει, είναι πάντα σπουδαία. Όταν έχεις παρακολουθήσει μια τέτοια ηθοποιό στη σκηνή, δεν σε νοιάζει τίποτα άλλο. Συγχωρείς τους πάντες και τα πάντα.

Θεωρείς ότι ο Λάκης Λαζόπουλος υπήρξε άδικος στην κριτική του απέναντί της, όπως όταν είπε, για παράδειγμα, «το τρένο παίζει καλύτερα από την Ντενίση», αναφερόμενος στην παράσταση «Άννα Καρένινα»;

Δεν έκανε ποτέ κριτική στη Μιμή ο Λάκης Λαζόπουλος, αλλά σάτιρα. Αν δεν «κολλάς» σε πρόσωπα, δεν μπορείς να κάνεις σάτιρα. Το ίδιο έκανε ο Τζίμης Πανούσης με τον Γιώργο Νταλάρα. Δεν συμφωνώ πάντα με αυτά που έχει πει κατά καιρούς είτε ο ένας είτε ο άλλος, αλλά όσοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι σάτιρα, αφενός δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει ο όρος και αφετέρου ανακατεύονται γιατί θέλουν να συμμετέχουν στο «μακελειό». Η σάτιρα βασίζεται στην υπερβολή. Δεν είναι κριτική που κυριαρχείται από τη λογική. Άρα, οι περισσότεροι απλώς θέλουν να τροφοδοτήσουν περισσότερο τη φωτιά. Στην Ελλάδα τα τελευταία είκοσι χρόνια έχει εξαφανιστεί η έννοια της κριτικής και έχει επικρατήσει η λογική των δημοσίων σχέσεων. Αν πεις τη γνώμη σου για ένα πρόσωπο, η απάντηση είναι «Έχεις κάτι μαζί του». Το ότι μπορεί απλά να μη σου αρέσει η δουλειά του και να εκφράζεις την άποψή σου δημόσια δεν το σκέφτονται καν. Οι επαγγελματίες «δημοσιοσχεσίτες», οι κόλακες που δεν έχουν προσωπική θέση θέλουν να τα έχουν με όλους καλά και να βγαίνουν στην τηλεόραση, στις εκπομπές με τους πανελίστες που ύπουλα παίρνει ο καθένας και ένα ρόλο υποστηρίζοντας ότι είσαι κακός η εμμονικός...

Τον τελευταίο χρόνο κάνει επιτυχημένη καριέρα ο Παντελής Παντελίδης.

Καταρχήν δεν κάνει επιτυχημένη καριέρα ο Παντελής Παντελίδης, γιατί δεν υπάρχει δισκογραφία. Αν δεν πουλήσεις δίσκους, πώς θα κάνεις καριέρα; Επειδή βλέπουν τσάμπα τα τραγούδια του στο Διαδίκτυο; Επίσης, δεν εμφανίζεται σε κανένα μεγάλο μαγαζί που να κάνει ουρά ο κόσμος για να τον δει. Το αν θα αντέξει μία μόδα από το Internet θα το δείξει ο χρόνος. Πάντως δεν είναι και ο χειρότερος. Υπάρχουν πολλοί χειρότεροι που κυκλοφορούν ελεύθεροι.

Δέσποινα Βανδή. Πώς την κρίνεις;

Όσο και να μη συμφωνώ με το ρεπερτόριό της, θεωρώ ότι έχει εξαιρετική φωνή. Την ξέρω πολλά χρόνια και ο τρόπος που χειρίστηκε τελευταία εκείνη τη διαμάχη με τον Νότη Σφακιανάκη με έκανε περήφανο που είναι φίλη μου.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχει επίσης ξεχωρίσει η Πάολα.

Είναι τραγουδίστρια του λεγόμενου σκυλάδικου. Δεν το λέω αρνητικά ούτε προσβλητικά. Το σκυλάδικο είναι ένα είδος που τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια ήρθε στην επιφάνεια και έγινε mainstream. Όσο δεν ήταν, μπορούσε ακόμη και να βγάλει σπουδαίους καλλιτέχνες. Όταν όμως καθιερώθηκε, έδειξε την κατάντια ενός λαού. Ήταν σοκαριστικό το σκυλάδικο που ακούσαμε στην Ελλάδα της χαράς και του τραλαλά, με καλλιτέχνες που ήταν «κακοτέχνες», άφωνοι, νούμερα και κλόουν οι άνθρωποι. Εκεί άρχισε η παρακμή της Ελλάδος, έγινε το πρώτο μνημόνιο. Τα μπουζούκια ήταν ο καθρέφτης της χώρας. Την Πάολα αδυνατώ να την πάρω στα σοβαρά ως καλλιτέχνη, παρόλο που δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι άφωνη. Βέβαια η περίπτωσή της είναι πιο ενδιαφέρουσα από του Παντελή Παντελίδη. Δεν είναι όμως και η Χαρούλα Αλεξίου για να πω «Τι κρίμα που σπαταλάει τέτοια φωνή».

Γνώρισες μεγάλους μύθους, όπως την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τη Μελίνα Μερκούρη, τον Δημήτρη Χορν, τον Μάνο Χατζιδάκι. Τι σου έμεινε από εκείνους;

Το βασικότερο χαρακτηριστικό όλων αυτών των ανθρώπων, πέρα από το ταλέντο και τη λάμψη τους, ήταν ότι δούλευαν σαν σκυλιά και ήταν απίστευτα επαγγελματίες. Έχω ακούσει από νεαρή καλλιτέχνιδα, η οποία έχει ταλέντο, ανήκει στην έντεχνη σκηνή και είναι και καλό παιδί, τη φράση «Εγώ κάνω μόνο τέχνη». Η Μαρία Φαραντούρη δεν έχει πει κάτι τέτοιο, η οποία όντως έκανε μόνο τέχνη. Υπάρχουν ολόκληρες παρέες που σπρώχνουν ανθρώπους, όπως η παρέα του Εθνικού Θεάτρου του Γιάννη Χουβαρδά. Έχει γεμίσει ο χώρος ανθρώπους που υποτίθεται ότι κάνουν τη δουλειά τους, ενώ δεν κάνουν καμία δουλειά. Ο Γιάννης Χουβαρδάς είναι ενδεχομένως ένας καλός μάνατζερ, αλλά ως σκηνοθέτης είναι να γελάς. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος εμφανίζεται ξαφνικά να σκηνοθετεί. Δεν είναι καλός καν ως χορευτής. Καταστρέφει το «Καμπαρέ», που για να πετύχεις κάτι τέτοιο, πρέπει να κατεβάσεις τα φώτα την ώρα της παράστασης. Είναι η πρώτη φορά που το «Καμπαρέ» δεν είχε χορογραφίες. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος είναι ευγενικός άνθρωπος, όμως δεν έχει ιδέα του πράγματος. Και ο Γιάννης Κακλέας θεωρείται ένας πολύ ταλαντούχος άνθρωπος, αλλά όλα όσα σκηνοθετεί μοιάζουν με κόμικς, είτε ανεβάζει Ρούλα Αναγνωστάκη, είτε Φεϊντό. Κάποια στιγμή χάνεις το μέτρο.

Σου άρεσε η δουλειά του στους «Δαίμονες»;

Οι «Δαίμονες» είναι ένα σκυλάδικο σε θεατρικό. Είναι μπουζούκια με υπόθεση από τον Νίκο Καρβέλα. Έχει την Άννα Βίσση, που είναι μια ταλαντούχα γυναίκα και υπερασπίζεται σθεναρά το όλο θέαμα. Αλλά δεν θα αντιμετωπίσω σοβαρά ως ροκ όπερα τους «Δαίμονες», γιατί θα αρχίσω να τρελαίνομαι με αυτά που ακούω. Καλλιτέχνις με Κ κεφαλαίο είναι η Ελένη Ράντου, η οποία γράφει μόνη της επί της ουσίας σημαντικά έργα και σε κάθε παράστασή της έχει να πει κάτι καινούργιο.

Στον «Τρωικό πόλεμο» που παρουσιάζεται στο Παλλάς πρωταγωνιστεί η Δούκισσα Νομικού.

Αν ο ρόλος απαιτεί να περιφέρεται απλώς μια ωραία γυναίκα, θα έπρεπε να πάρουν μια όμορφη κοπέλα. Αν είναι πιο σύνθετος, μακάρι να έχει ταλέντο. Την έχω δει στο «Dancing With the Stars» και δεν τη βρίσκω ιδιαίτερα πειστική στο λόγο. Δεν ξέρω καν αν είναι τόσο σπουδαία παρουσιάστρια, αλλά είναι οπωσδήποτε μια πολύ ωραία γυναίκα. Όταν είσαι ηθοποιός και παρουσιάστρια όμως, δεν έχει σημασία πόσο όμορφη είσαι, αλλά πόσο ξέρεις να παίζεις την ωραία. Δεν υπάρχουν ωραίες ή ωραίοι στο θέατρο. Και η ομορφιά ακόμα είναι ρόλος που πρέπει να παιχτεί σωστά.

Κατερίνα Καραβάτου;

Συμπαθής. Δεν μπορώ να πω κάτι ιδιαίτερο, ούτε καλό ούτε κακό.

Η Άννα Δρούζα επίσης επιστρέφει στην τηλεόραση.

Έχω ακούσει πολύ χειρότερα πράγματα τα τελευταία χρόνια, άρα θα το αντέξω και αυτό. Άλλωστε η Ελλάδα τον τελευταίο καιρό έχει περάσει πολλά.

Πώς σου φαίνονται η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας;

Η Φαίη είναι ένα κορίτσι που απέδειξε ότι με σκληρή δουλειά μπορείς να γίνεις πολύ καλύτερος από αυτό που ήσουν. Δεν έχω να πω και κάτι ιδιαίτερο για τον Γιώργο Λιάγκα, γιατί δεν έχω παρακολουθήσει πάρα πολύ αυτό το πρωινό. Μου δίνει την εντύπωση ότι περισσότερο προσπαθεί να μιμηθεί αυτά που έχει ακούσει ότι γίνονται συνήθως σε τέτοιου είδους προγράμματα, παρά να φτιάξει ένα δικό του προσωπικό τύπο. Στην πραγματικότητα, νομίζει ότι ακόμη λέει τις ειδήσεις Σαββατοκύριακου στο Star. Δεν έχει ψάξει να βρει έναν καινούργιο εαυτό. Απλώς αυτό έχει επιτυχία και γι’ αυτό το κρατάει.

Πριν από μερικά χρόνια, αντιμετώπισες ένα πρόβλημα υγείας. Σε άλλαξε αυτή η περιπέτεια;

Έπαθα έμφραγμα και έκανα μπαλονάκι. Μου μετέφεραν ότι κάποιοι έγραψαν στο Διαδίκτυο «Δεν ψόφησε να καθαρίσει ο τόπος από αυτόν». Γέλασα πάρα πολύ. Δεν έχω λόγο να αλλάξω. Έχω ένα συγκεκριμένο τρόπο που βλέπω τα πράγματα και τον εκφράζω. Δεν το κρύβω. Μπορεί να είναι παρεξηγήσιμος. Δεν με αφορά. Δεν θα αλλάξω χαρακτήρα για να γίνω πιο συμπαθής σε κάποιους ανθρώπους. Εγώ αυτά που λέω τα λέω για καλό, όχι για κακό. Δεν θέλω να καταστρέψω κανέναν.

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σου σε έκανε πολύ δυνατό;

Έχω μάθει στη ζωή μου από μικρός να «περπατώ», ανεξαρτήτως του τι γίνεται γύρω μου.

Μπορούσες να περάσεις αλώβητος από τις καταστάσεις γύρω σου;

Ακόμα και αν δεν τα κατάφερνα αλώβητος, περνούσα όρθιος ή και πεσμένος.

Φοβάσαι το χρόνο;

Η Μαρίκα Κοτοπούλη έλεγε «Τι ωραία που δεν ήμουν ποτέ όμορφη και, όπως πέρασαν τα χρόνια, δεν έχω να κλάψω για καμιά χαμένη ομορφιά». Να γίνω άσχημος, δεν υπάρχει θέμα, γιατί δεν ήμουν και ποτέ ωραίος ούτε κανένας κούκλος.

Πόσους έρωτες έζησες;

Δύο. Δεν είμαι από αυτούς που θα αυτοκτονούσαν για ένα μεγάλο έρωτα. Πιο πολύ στενοχωριόμουν όταν τελείωνε μια μεγάλη φιλία.

Επένδυες στις φιλίες στη ζωή σου;

Πάντα. Οι φίλοι μου είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω στη ζωή μου.

Υπήρξαν άνθρωποι γύρω σου που αισθάνθηκες ότι προσπάθησαν να σου κάνουν κακό;

Πολλοί. Οι περισσότεροι έκαναν τους καλούς μπροστά μου και πίσω έλεγαν και έκαναν διάφορα. Προσπάθησαν να με εκμεταλλευτούν με διάφορους τρόπους. Μερικοί νομίζουν ότι είναι τόσο έξυπνοι που μπορούν να σε κοροϊδεύουν. Δεν έχουν καταλάβει ότι ενδεχομένως τους ανέχεσαι γιατί είναι διασκεδαστικοί.

Πέρασες κατάθλιψη στη ζωή σου;

Πέρασα νευρική ανορεξία λόγω της κατάθλιψης. Έφτασα στο όριο να πεθάνω. Διήρκεσε δυόμισι χρόνια. Είχα φτάσει 50 κιλά.

Πώς το αντιμετώπισες;

Όταν φτάνεις σ’ αυτή την κατάσταση, αποφασίζεις αν θες να ζήσεις ή να πεθάνεις. Εγώ επέλεξα να ζήσω.

Συμβουλεύτηκες ειδικό;

Ναι. Γνώρισα μια υπέροχη γυναίκα, μια πολύ σημαντική ψυχολόγο, η οποία με βοήθησε πολύ. Δεν πήγα παραπάνω από τρεις φορές. Μου είπε «οφείλεις να σηκωθείς». Όλες αυτές οι αρρώστιες σχετίζονται με τη δύναμη της θέλησης. Βίωσα ένα έντονο ψυχολογικό πρόβλημα, που προκλήθηκε από το θάνατο της γιαγιάς μου. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου ανά καιρούς. Με χτύπησαν αυτοκίνητα, έχω περάσει κατάθλιψη, νευρική ανορεξία, βουλιμία, έμφραγμα, άλλα είμαι από τους ανθρώπους που ό,τι και αν τους συμβαίνει, προχωρούν. Δεν έλεγα ποτέ το πρόβλημά μου. Πρώτα το έλυνα και ύστερα το αποκάλυπτα.

Είχες βουλιμικές τάσεις;

Πριν από τη νευρική ανορεξία, έπασχα από βουλιμία. Από 75 κιλά πήγα στα 105 και από εκεί στα 50. Μετά ανακάλυψα τα αθλήματα που μου αρέσουν. Οι πολεμικές τέχνες και ο προπονητής Γιώργος Μάλλιος με βοήθησαν σημαντικά. Μπήκα σε πειθαρχία.

Τι λείπει σήμερα από τη ζωή σου;

Τα λεφτά.

Οι περισσότεροι έχουν την εντύπωση ότι είσαι ευκατάστατος εξαιτίας της τηλεοπτικής παρουσίας σου.

Δεν είχα εκπομπή επί χρόνια ούτε εκμεταλλεύτηκα ποτέ τα πράγματα με κάποιον τρόπο. Ήμουν πάντοτε ένας κανονικά αμειβόμενος άνθρωπος, αλλά έως εκεί. Δεν έβγαλα πολλά χρήματα. Θα πέσει φωτιά να με κάψει όμως αν έχω παράπονο από τη ζωή μου. Η γιαγιά μου έλεγε πάντα «Δεν έχει σημασία αν έχεις πολλά λεφτά, αλλά να κάνεις αυτό που επιθυμείς, όταν και όπως το ονειρεύεσαι». Νομίζω ότι το έχω καταφέρει. Έχω μάθει από την παιδική μου ηλικία να είμαι ελεύθερος, για να κάνω αυτό που θέλω. Ξέρω ότι το έχω πληρώσει στις περισσότερες περιπτώσεις. Δεν με νοιάζει. Η ελευθερία με αφορά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Υπάρχουν δύο τρόποι να ζήσει κανείς. Ο ένας είναι σαν να πρόκειται να πεθάνει το πρωί και ο δεύτερος σαν να πρόκειται να μείνει ζωντανός επί χίλια χρόνια. Πρέπει πάντα να είσαι έτοιμος να πεις «Ευχαριστώ το Θεό για όλα». Εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι έζησα μια υπέροχη ζωή, δοκιμάζοντας πολλά όμορφα πράγματα.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr