Η Αθήνα στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για ψώνια
Ενας από τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς των «global shoppers», δηλαδή όσων ταξιδεύουν στο εξωτερικό με στόχο την πραγματοποίηση αγορών καταναλωτικών ειδών, συγκαταλέγεται η Αθήνα, σύμφωνα με τον κατάλογο Globe Shopper CityIndex - Europe, ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα που εκπονεί ο βρετανικός φορέας Economist Intelligence Unit (EIU).
Ενας από τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς των «global shoppers», δηλαδή όσων ταξιδεύουν στο εξωτερικό με στόχο την πραγματοποίηση αγορών καταναλωτικών ειδών, συγκαταλέγεται η Αθήνα, σύμφωνα με τον κατάλογο Globe Shopper City Index - Europe, ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα που εκπονεί ο βρετανικός φορέας Economist Intelligence Unit (EIU).
Ειδικότερα, η Αθήνα ξεχώρισε στην κατηγορία «προσιτές τιμές», κυρίως χάρη στις τιμές των ξενοδοχείων δύο αστέρων που προσφέρονται στην πόλη, για τις οποίες κατέλαβε την πρώτη θέση, ισοβαθμώντας με άλλες δυο πόλεις.
Ωστόσο, η Αθήνα σημείωσε χαμηλή βαθμολογία στην κατηγορία «καταστήματα», καθώς ο κίνδυνος οι καταναλωτές να έρθουν αντιμέτωποι με προϊόντα «μαϊμού», αξιολογήθηκε ως υψηλός. Για το πρόγραμμα Globe Shopper City Index - Europe, διερευνήθηκε η ελκυστικότητα της εικόνας 33 μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όσον αφορά τα ψώνια των διεθνών ταξιδιωτών.
Κάθε πόλη βαθμολογήθηκε με βάση 38 κριτήρια, που υπάγονται σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες: καταστήματα, προσιτές τιμές, άνεση και εξυπηρέτηση, ξενοδοχεία και συγκοινωνίες, πολιτισμός και κλίμα.
Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Global Product Director του Economic Intelligence Unit, Alasdair Ross, είπε: «Το Globe Shopper City Index - Europe αναδεικνύει τις ευρωπαϊκές πόλεις που είναι καλύτερα τοποθετημένες, ώστε να κερδίσουν από τη φήμη της Ευρώπης ως προορισμού που επιλέγουν οι διεθνείς καταναλωτές. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η σωστή ισορροπία μεταξύ άνεσης και εξυπηρέτησης, διαθεσιμότητας και τιμής, παίζει βασικό ρόλο στις αγορές που κάνουν όσοι ταξιδεύουν σε διεθνείς προορισμούς».
Συνολικά αποτελέσματα του Globe Shopper City Index - Europe
Ο πίνακας που ακολουθεί περιλαμβάνει τα συνολικά αποτελέσματα για τις 33 πόλεις
που έχουν συμπεριληφθεί στην έρευνα.
Η βαθμολογία δόθηκε με βάση μια κλίμακα 0-100, όπου 100 = άριστο περιβάλλον
αγορών.
Συνολική βαθμολογία
- Λονδίνο 67,3
- Μαδρίτη και Βαρκελώνη 67,1
- Παρίσι 65,5
- Ρώμη 62,9
- Βερολίνο 62,3
- Λισσαβόνα 61,6
- Άμστερνταμ 61,3
- Πράγα 59,7
- Βουδαπέστη 59,6
- Μιλάνο 59,3
- Βιέννη 59,1
- Κων/πολη 58,4
- Δουβλίνο 57,6
- Βρυξέλλες 56,8
- Αθήνα 56,2
- Μόναχο 55,5
- Κοπεγχάγη 54,1
- Μόσχα 53,9
- Στοκχόλμη και Αμβούργο 53,4
- Λυών 53,3
- Μπρατισλάβα 52,3
- Σόφια και Βουκουρέστι 52,2
- Εδιμβούργο 51,5
- Κίεβο 51,4
- Βαρσοβία 50,9
- Αγ. Πετρούπολη 49,1
- Ελσίνκι 48,2
- Βελιγράδι 43,6
- Όσλο 43,1
- Γενεύη 41
Πηγή: http://www.tanea.gr/
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr